Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
05.11.2008 13:30 - Какво жените искат да виждат в мъжа?
Автор: vladikoff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5606 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 05.11.2008 13:36


image
Миналата година четох някъде в нета по-долната класация и си я бях запазил на компютъра в офиса. Днес разчиствах стари файлове и папки и реших да кача в блога 5-те качества, които жените искат да видят в мъжа. 

ЖЕНИ, СЪГЛАСНИ ЛИ СТЕ С НАПИСАНОТО ПО-ДОЛУ???

Увереност -  обожавате уверените мъже. Не харесвате арогантността или горделивостта, а именно увереността на един мъж. Онази увереност, която излъчва така както всяка една жена излъчва аромата на собствения си парфюм или сексуалност. Увереността, че може да се справи с всичко – със страховете си, с препятствията, с промените – с всичко. Увереността, че ако бъде романтичен или слаб, няма да е по-малко мъжествен. Онази увереност, която казва, че ако се довериш на този мъж си в сигурни ръце.

Съблазняването – размазвате се, когато играете тази игра – можете да го правите с месеци. Погледите, случайните докосвания, допира на телата ви, кичурът коса, който той случайно отмества и пръстът, който също така случайно спуска по врата ти, ароматът му в съзнанието ти и дъхът му в ухото ти...женската чест, която не искаш вече да браниш, защото той те е убедил да му се отдадеш и защото е разпалил всичките ти желания.

Мъжественост – онова излъчване и поведение, което ти казва „Аз съм мъж отвсякъде – ела и се убеди”. Тя е свързана с гореспоменатите характеристики и не съвсем. За  жените мъжествеността е свързана и с визията на мъжа, свързана е с леко наболата му брада, небрежно разкопчаната му риза, с умението му да контролира, с желанието му да рискува и да превзема нови територии, с умерената сдържаност, но най-вече с осъзнатото му желание да бъде мъж, а не метросексуален половонеопределен индивид, деформиран под натиска на модата. 

Умение да говори – необходимостта на всяка една жена да говори е ясна на всички, но е много важно мъжът да има желание да го прави. Да е добър в словесните игри, да умее да говори двусмислено, за да ти опише какво иска да направи с теб, да се изразява дипломатично или брутално прямо, когато е необходимо. Да не се притеснява да плещи простотии, защото знае, че не може и не е нужно винаги да е сериозен и че това няма да го направи по-малко мъж.

Разкрепостеност – във всяко едно отношение, а не само в секса – желание да експериментира, да променя, да прекрачва границата, да изненадва, да приема поднесените му изненади, да се променя, да се забавлява.
image


Тагове:   Какво,   мъжа,


Гласувай:
0



1. benra - ами
05.11.2008 13:36
явно това е писано от жена!
Аз бих допълнила-чувство за хумор-елегантно и изчистено от крещяща вулгарност. Умение да те накара да се смееш.
цитирай
2. vladikoff - ами
05.11.2008 13:38
По този повод има един лаф: каква е разликата между простака и интелигентния пич? отговор: Пичът може да се направи на простак, ама обратното е невъзможно :)
цитирай
3. hristam - Съгласна!
05.11.2008 15:03
Аз определено искам да виждам това. Но има много повече от пет неща, струва ми се, които не бих искала да виждам пак там. Но понякога точно те се натрапват...
цитирай
4. vladikoff - :)))))))))))
05.11.2008 15:09
Бъди по-конкретна, ако обичаш. Като мъж ми е много интересно какво точно правим, че "се натрапваме"???
цитирай
5. hristam - Не говоря за онези случаи
05.11.2008 15:35
на натрапване, когато една жена не желае нечие мъжко присъствие, но понякога е трудно да се абстрахира от него , по различни причини.
Имам предвид арогантността, показността, липса на тактичност и деликатност, и, знаеш ли, всъщност най-ме дразни мен лично грубата ирония, подигравката. Нямам нищо против малко сарказъм, в някои моменти го намирам дори здравословен, особено ако е интелигентно поднесен, но когато е целенасочен за да нарани, унижи, обиди...не го приемам. Не казвам, че това е нещо характерно само или най-вече за мъжете, нищо подобно, но понеже тук стана дума за нещата в тях, които ме дразнят, за това го и споменавам в тази връзка. Иначе това същото ми е много неприятно и поднесено от жена, разбира се.
Виж, що се отнася до мъжете-клюкари съм на по-различно мнение. За мен те са многократно по трудно поносими и от жените интригантки. Де да знам, някак ми се струва неестествено мъж да се занимава с подобни неща, направо някак несериозно изглежда.;)))
И като заключение - аз също страшно много ценя чувството за хумор, то е безспорен признак за интелигентност и е предпоставка за едни чудесни отношения. Ако се демонстрира и от двете страни, обаче.
цитирай
6. vladikoff - $$$
07.11.2008 14:58
Аз съм заобиколен в смесен колектив и моите впечатления са, че жените винаги гледат да използват визията си, за да си постигат задачите, докато мъжете се държат по-стабилно = по-мъжки. Мъжете (ако приемем, че клюкарят) говорят за 3 неща - жени, коли и/или спорт, докато женитеееее - лелееее, те от нищо могат да изплетат такива интриги, че с месеци да отровят атмосферата в офиса...
цитирай
7. анонимен - Liubopitnata
08.01.2009 12:31
Vladikoff, a ti otgovarq6 li na tezi usloviq?
цитирай
8. анонимен - БАЦЕ, разнежи ме :)
12.01.2009 17:53
Мани че ме разнежи, ами ме и накара да се замисля, помисля и разпозная :)

Молбата ми е само ако можеш кодовете, дето ги въвеждам за да напиша коментар да са на кирилица, защото ще е много по-удобно. И ще си първият в това отошение!
цитирай
9. анонимен - Баце
19.02.2009 09:46
Кодовете са пуснати от администраторите на сайта, а не от индивидуалните потребители :) Иначе и аз си пиша на кирилица.
цитирай
10. анонимен - кирилица
30.10.2009 09:03
ти даже имаш една много хубава мисъл за кирилицата на скайпа :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vladikoff
Категория: Лични дневници
Прочетен: 608986
Постинги: 98
Коментари: 394
Гласове: 1246
Спечели и ти от своя блог!