Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.11.2014 04:20 - Българин в Китай
Автор: vladikoff Категория: Спорт   
Прочетен: 3590 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 30.11.2014 04:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Сигурно на много хора от България ще им е интересно да разберат как така се случи, че в момента водя тренировките на черните колани в школата Yong Jie Yuan в Китай. Истината е, че ако до преди няколко месеца ми бяха казали, че ще преподавам таекуондо на инструкторите в провинция Дзъджиан, при това на хора, защитили 4-5 дан, вероятно нямаше да повярвам самият аз, но човек никога не знае какво му е подготвил животът.
През октомври дойдох в едно университетско градче, близо до Шанхай и започнах да показвам таекуондо техники на малка група студенти. Една от техните колежки случайно видя моя тренировка и дойде да се запознае с мен. Оказа се, че тя е втори дан и преподава на детските групи в школата Yong Jie Yuan. Разбрахме се следващата седмица да отида с нея в залата и да потренирам с черните колани. 
Залата (или по-точно една от четирите зали на тази школа) се намира в идеалния център на града, в голям, 5-етажен МОЛ! Нова, модерна, чиста, добре осветена и с всички необходими пособия, екипировка и уреди за пълноценни таекуондо тренировки. Отпред има чакалня за родителите, витаминен бар, както и витрина, където са наредени купите, медалите и сертификатите на инструкторите. Размерите на самата зала са като на стандартен физкултурен салон в училище, а подът е с доджанг настилка (виж снимката).
Оказа се, че инструкторите имат перфектна техника на удари, но нямат почти никаква практическа състезателна подготовка или казано на чист български език - не могат да се бият. Някак си не върви да си 5 дан и да те разнасят като пръскачка из лозе по цялата зала. Това го видя и собственикът на залите, г-н Дуан, който се оказа носител на IV дан в Световната Про-Таекуондо Федерация (WPTF) и след тренировката ме попита дали имам против да поговорим по работа. Отидохме с джипа му да разгледам и другите зали от школата, като освен таекуондо, в тях се преподава кик бокс, аеробика и има голям фитнес комплекс.  
Аз първоначално си мислех да му предложа да водя група по тае-бо, но той ме изпревари и ме попита дали не искам да водя спаринг подготовката на черните колани три пъти седмично. Уточнихме, че говорим за едночасови тренировки от тип: кратка загрявка, слагаме протекторите и почваме по двойки поне 10 рунда х 3 минути екшън, а за финал - коремни преси и лицеви опори. За мен това си е перфектно и си стиснахме ръцете, а като бонус - в началото на 2015-а ще имам изпит за II дан в WPTF.
В предишната статия бях споменал, че на 25.10 се премерих и кантарът показваше 77 кг, а на 25.11 електронния кантар в залата показа, че тежа 65 кг. Не е зле за един месец тренировки!




Гласувай:
0



1. apostapostoloff - Ама гледай да не те измъдят, щото
30.11.2014 06:51
китайците много обичат да ритат в мъдете!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vladikoff
Категория: Лични дневници
Прочетен: 608010
Постинги: 98
Коментари: 394
Гласове: 1246
Спечели и ти от своя блог!